FAQ

  • Automation innebär att man automatiserar användandet av digitala verktyg och workflows för att minska manuella uppgifter som att skicka mejl, föra in data eller hantera kunder. Det sparar tid, minskar misstag och frigör tid för annat.

  • Vi kan automatisera en stor mängd olika uppgifter, som:
    • Onboarding för nya kunder

    • Email och SMS-uppföljning

    • Tidsbokningar och påminnelser

    • Fakturor och betalningsbekräftelser

    • Kundomsorg och CRM-uppdateringar

    • Datainsamling från t ex kontaktformulär

    • Svar genom sociala medier eller en chatbot

      Om det är digitalt och repetitivt kan vi antagligen automatisera det. Kolla in våra tjänster för mer info!

  • Vi jobbar mest med små- till medelstora företag inom alla möjliga industrier, men vi arbetar gärna med alla sorters företag vi tror vi kan hjälpa.

  • Vi använder plattformar som Make (tidigare Integromat), Zapier, n8n och skräddarsydda Python-scripts vid behov.

  • Vi integrerar även med verktyg du redan använder, som:
    • Google Workspace
    • WordPress
    • HubSpot, Pipedrive eller andra CRM.
    • Facebook, Instagram och WhatsApp
    • Betalplattformar som Stripe, Paypal eller Klarna.
  • Det beror på vilka tjänster du vill ha, och hur (engångsbetalning eller månadsprenumeration). Mindre automationer kan ha en engångskostnad på 2000-3000kr, medans större automationer prissätts med offert baserad på komplexitet och löpande kostnad. Kontakta oss för mer information om pris.
  • Inte alls! Vi hanterar den tekniska delen och förser dig med enkla verktyg att använda. Vårt mål är att göra livet enklare för dig, inte svårare.

  • Ja. Vi jobbar endast med säkra verktyg och lagrar aldrig känslig data utan ditt tillstånd. Vi följer rekommenderade procedurer för integritetsskydd, GDPR, samtycke och behörighetskontroll.